sâmbătă, 8 iunie 2013

Leapşa - The Versatile Blogger Award

Hello buddies! Iaca am terminat şi eu tezele. Da, azi am dat-o pe cea din urmă - la engleză. Awful. Dar mă bucur atât de mult că am scăpat încât nu prea mă mai gândesc la greşelile pe care le-am făcut. So, let it be!
Ei bine, Ralu a fost foarte drăguţă şi mi-a oferit această leapşă adorabilă^^ Mulţumesc extra mult! :D


Reguli: 

1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
Ordinea este aleatorie:
Oana ( Dependenta de ciocolata )
Moni Melissa ( Săculeţul cu minuni )
Anavae Doll ( Anavae Doll )
Anca ( Jurnalul unor puştoaice )
Andreea Cohen ( Authentic Rock )
Sabryy ( Fantasy Books )
Krisz ( Walking on Letters )
Monica ( Heart of darkness )
♥Rose ( Atelophobia. )
Cristina Criss ( Cărţi Pentru Adolescenţi )
Wild Rose (Aripi de Hartie)
Larisa Papy ( Some books are to be tasted.. )
Madalina Bobocea ( Vis sau Realitate ? )
Bonnie Ithil ( Bibliophile Mystery )
Oricine o doreşte

Aş fi vrut să mai nominalizez şi alte fete, dar am văzut că au fost deja nominalizate şi m-am gândit că ar fi prea obositor pentru ele să o ia de la capăt.

5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.

1. Hmm, nu ştiu exact cu ce să încep. Poate cu faptul că sunt o persoană care se dă foarte greu plecată de acasă. Îmi surâde ideea de a călători, dar nu la fel de mult ca aceea de a sta acasă. Aici mă simt în siguranţă, în largul meu, aici am tot ceea ce-mi trebuie.

2. Sunt destul de schimbătoare din punctul de vedere al stării de spirit. Acum sunt fericită, zâmbăreaţă, iar peste puţin timp mă vezi cu o falcă-n cer şi una-n pământ. Dar faptul acesta nu mă transformă într-o persoană în care nu te poţi încrede, ci în una mai greu de înţeles.

3. Sunt pasionată de supranatural, de fenomenele şi apariţiile inexplicabile, precum OZN-urile, de mitologii, de legendele fiecărui popor şi de istoria religiilor.

4. Îmi plac foarte mult fructele. La nebunie! Dacă aş avea o cameră plină cu aşa ceva, aş devora totul într-un timp record.

5. Sunt obsedată de simbolistică. Nu îmi place, spre exemplu, să ofer cadouri fără să aibă o anumită semnificaţie care să-l ducă cu gândul pe sărbătorit la ceva concret legat de el/ea sau de relaţia dintre noi.

6. Mă enervează oamenii fără personalitate, care preferă să copieze pe alţii sau care pretind că sunt altcineva.

7. Atunci când fac ceva, orice, încerc să las un fel de semnătură specifică mie. Ceea ce vreau să spun este că îmi place ca ceea ce fac să mă caracterizeze, să mă reprezinte. De aceea am avut nevoie de atât timp ca să-mi găsesc un aspect şi un nume pentru blog :) .

Mulţumesc încă o dată pentru nominalizare, Ralu! You've made my night! :D
Bloggeriţele nominalizate, aştept cu nerăbdare linkurile voastre. ^^

8 comentarii:

  1. merciiiii :) al meu e aiciiii :D

    http://saculetul-cu-minuni.blogspot.ro/2013/06/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcerea a fost de partea mea ^^
      Okie Dokie ^^

      Ștergere
  2. Îți mulțumesc pentru că ai făcut postarea! :*
    Mă crezi dacă îți spun că mă regăsesc în tot ce ai scris?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcerea a fost de partea mea,Ralu!:D Ba chiar am fost onorată ^^.
      Desigur că te cred :D.

      Ștergere
  3. Cum? Dar cum nu stiam eu de blogul tau? de ce sfinte sisoica nu mi,ai lasat si mie link'ul de la blogul tau? in finee itti aor blogul :D
    Tu esti geniala ce sa mai spun :*

    RăspundețiȘtergere

Thankies for reading my post and for leaving me your thoughts. Warm hugs from B!